Mit is foglal magába egy tipikus céges kisarculati csomag?

Mit is foglal magába egy tipikus céges kisarculati csomag?

Az alábbi pontokban összegyűjtöttük, hogy – a sok véren és izzadtságon kívül – mit is tartalmaz szerintünk egy céges kisarculat.

Több koncepció:

Általában kettő-három egymástól különböző ötlet, tervezési irány.

Logó tervezésére szánt idő:

A tervezésre szánt idő beosztása szempontjából nagyon fontos a logó! A logó végleges tervezésére nem ritkán 15-20 munkaórát kell szánni.

Logó irányelvek:

Egy órát szánunk a logó dokumentációjának elkészítésére. Ez a dokumentáció tartalmazza az alapelveket a logó használatára, színek alkalmazására, illetve a logó elhelyezésre vonatkozóan.

Miután elkészültünk arculatoddal, te fogsz rendelkezni az arculati elemek felhasználásának jogával, éppen ezért rendelkezésedre bocsátunk minden szükséges eszközt ahhoz, hogy a későbbiekben minden akadály nélkül tudd használni új arculatodat. A logók esetében mindig egy fekete-fehér, illetve egy színes változatot is készítünk, az „ipari szabvány” fájlformátumokban, melyek a következők: EPS, PDF, AI, JPG. PNG, TIFF.

Irodai vagy kisarculati alkalmazások tervezése:

A fentiek mellett természetesen megtervezzük az irodai alkalmazásban használt elemeket is, így például levélpapírokat, borítékokat és persze a névjegyeket. Ha még komolyabban körülhatárolt arculatra van szükséged megbeszélés kérdése, hogy arculattervezésedbe milyen elemeket veszünk bele.

Válassz arculattervezési csomagjaink közül

Lássuk milyen folyamaton megyünk keresztül egy arculattervezés folyamán:

1. lépés:

Munkatársaink kreatív egyeztetése.
Egyeztetés után, segítségül kapsz tőlünk egy űrlapot, melyet kitöltve kapunk egy pontos munkaleírást egy ún. briefet, melynek segítségével nemcsak mi, hanem te is tisztábban látod az előttünk levő tervezési feladatot.
Minden tervezési folyamatot kreatív csapatunk egyeztetésével kezdünk. A csapat ilyenkor csak veled foglalkozik, elemzi a paramétereidet és egy képet alkot a tevékenységedről. Feltérképezzük, a tevékenységedet, termékeidet, ügyfeleidet, megvizsgáljuk a célcsoportjaidat, konkurenciádat.

2. lépés:

Ceruzarajzok, skiccek, kiinduló koncepciók, „brainstorming” (ötletbörze)
Itt következik a dolog élvezetes része. Kitaláljuk a logódat, ami azt jelenti, hogy őrült módon gyártjuk a különböző tervezeteket. Az esetek többségében ez rengeteg firkát, skiccet és végül a kukában landoló ötletet jelent. Ha hiszed, ha nem, ezek az ötletek jöhetnek zuhanyozás vagy utazás közben is. A lényeg, hogy a tervezés folyamán az arculatod fogja kitölteni a gondolatainkat, amelynek végeredménye jól mutat a weboldaladon, munkaruhákon, vagy éppen az autódon.

3. lépés:

Két-három koncepció prezentálása.
Reméljük, hogy tetszik, de ha mégsem, akkor sem leszünk idegesek, gyorsan változtatunk az elképzeléseinken.
Ezt a pillanatot mindig izgatottan várjuk. Mivel jelentős tapasztalattal rendelkezünk arculattervezés tekintetében, ezért általában az első kör után már nagyon közel érezzük magunkat a végcélhoz. De ha ez mégsem így történne, akkor boldogan végezzük el a szükséges változtatásokat a meghatározott időn belül. Természetesen nem szeretjük, ha nem sikerül betartani az időkeretet, így keményen dolgozunk, hogy mindig beleférjünk az adott intervallumba. Amennyiben már látjuk, hogy az időkeretedet túl fogjuk lépni, biztos lehetsz benne, hogy jó előre tájékoztatunk!

4. lépés:

Átnézett és javított arculat.
Elkészítjük a végleges fájlokat, és a logó dokumentációját.
Az utolsó állomás, amikor elküldjük neked a kész fájlokat jóváhagyásra. Végezetül rendelkezésedre bocsátjuk a végleges fájlokat az összes fentebb említett formátumban, valamint a logóra vonatkozó teljes dokumentációt. Elkészítjük az arculati leírást vagy amennyiben rendeltél, a komplett arculati kézikönyvedet, akár nyomtatott formában is.

Pin It