MIT TARTALMAZ A CSOMAG?
Logó áttervezés
az eredeti logó alapján a
logófrissítés alapelveit
figyelembe véve
3 egyedi kocepció
2 módosítási kör**
logó leírás***
Logó JPG, TIF, PNG, AI, CDR
formátumokban
LOGÓ FRISSÍTÉSI CSOMAG

40 000 Ft+áfa

+ AJÁNDÉK KUPON
3×5 000 Ft értékben

00000000000000000000000000000000
MIT TARTALMAZ A CSOMAG?
Logó áttervezés
Az eredeti logó alapján a logófrissítés
alapelveit figyelembe véve
3 egyedi kocepció
2 módosítási kör**
3 arculatkoncepció
(5 felhasználási terület)**
3 módosítási kör**
Arculati leírás***
ARCULATFRISSÍTÉSI CSOMAG

105 000 Ft+áfa

+ AJÁNDÉK KUPON
3×10 000 Ft értékben

00000000000000000000000000000000
KOMPLETT
ARCULATFRISSÍTÉS
MIT TARTALMAZ A CSOMAG?
Komplett logó- és arculatfrissítés:
Logó áttervezés
Az eredeti logó alapján
a logófrissítés alapelveit
figyelembe véve
3 egyedi kocepció
2 módosítási kör**
3 arculatkoncepció
(5 felhasználási terület)
3 módosítási kör**
Arculati leírás***
KOMPLETT ARCULATFRISSÍTÉSI CSOMAG

130 000 Ft+áfa

+ AJÁNDÉK KUPON
3×10 000 Ft értékben

.

Ha szükséged van egy logó- vagy arculatfrissítésre
október 22-ig megrendeled, akkor akciós áron elkészítjük az új arculatod.

Érdekelne az alábbi tervezés:

**Módosítási kör:

A tervezés folyamán 2-3 tervet küldünk választásra. Egy módosítási kör alatt a kiválasztott verzión való változtatás (szín, forma vagy plusz grafikai elem) értjük. Természetesen, ha szükséges, további módosítási körök felvételére is lehetőség van, ezeknek a csomagáron felül 12 000 Ft+áfa díja van.

***Arculati leírás:

Minden általunk tervezett arculathoz a különböző formátumú fájlok mellett készítünk egy egyszerű arculati leírást egy egyszerű pdf dokumentumon belül, mely tartalmazza a színkódokat, a használt betűtípust, az egyéb arculati vizuális elemeket. Ez nem azonos egy komplett arculati kézikönyvvel!

****Arculati kézikönyv:

Egy komplett szerkesztett arculati leírás a vállalat vizuális megjelenéséről, amely meghatározza az irányelveket, felhasználási lehetőségeket, a színkódok, betűtípusok és egyéb vizuális elemek rendszerben való használatát. Mindezt, azért, hogy az egységes megjelenés kivitelezhető, újra és újra létrehozható legyen. Éppen ezért nem titkos, hanem elérhetővé kell tenni a vállalat minden szintjén és kifelé az együttműködő partnerek, kivitelezők és a média számára is. A kézikönyv elektronikus és kis példányszámban nyomatott formában is elkészülhet.
Bővebben az arculati kézikönyvről itt olvashatsz.