Fontos kérdés egy megrendelőnek, vajon mennyit ér egy logó, mi a reális ára? A kérdést pontosítani kell: Mennyibe kerül a létrehozása? Mennyit ér a piacon? Néhány közismert logón keresztül összeraktuk a választ egy kis infógrafikába, ami jól szemlélteti a különbséget. Az igazsághoz tartozik, hogy a tervezés után még sok mindent kell hozzáadni egy logóhoz, hogy […]
Logó paródiák

A márkák és a logók mind közvetítenek egy jó esetben pozitív képet, mégis van, amikor egy kicsit mást látunk, mint amit a tulajdonos szeretne láttatni a márkájáról. Összegyűjtöttünk a netről néhány világmárka találó és vicces karikatúráját. Ahhoz, hogy egy logót parodizáljanak annak már elég ismertnek és nagynak kell lenni, különben kevesen értenék a poént. Ezek […]
Hogyan készül egy Minimál logó és arculatterv?

Ezt a csomagunkat kimondottan azért alakítottuk ki, hogy egy kisebb tőkével rendelkező kezdő kisvállalkozó is hasznosan költse el marketingforintjait és hogy professzionálisan tudjon megjelenni. Lássuk a gyakorlatban, hogyan zajlik egy Minimál logó- és arculattervezés és mire számíthatsz, ha nálunk rendelsz grafikai tervezést.
Miért éppen mi tervezzünk neked arculatot?
Az arculatok logók és piktogramok iránt érzett megszállottság talán nem túl egészséges a számunkra, de neked mindenképpen hasznodra lesz! Olvasd el, hogy mik azok a pluszok amivel többet tudunk nyújtani más arculattervező cégeknél és az egy-két főre épülő grafikai vállalkozásoknál. Egy jó arculat ismérvei
Itt van néhány gyakorlati szempont, amiről egy arculat vagy logó tervezéskor nem szabad megfeledkezni. Bár fontos, hogy a cég tudjon azonosulni a saját arculatával, de egy arculatnak elsősorban gyakorlati funkciói vannak és a konkurencia mellett és azzal szemben is meg kell állnia a helyét. Azt kell mondanunk, hogy régen rossz, ha a cégvezető vagy tulajdonos ízlése határozza meg egy cég arculatát. A logó és az arculat használhatósága és hatékonysága ezen gyakorlati szempontok nélkül semmit sem ér. Nézzünk meg néhány fő arculattervezési szempontot. A mozgássérült piktogram nyugdíjba menne?

Úgy látszik, a mindenki által jól ismert mozgássérült piktogram elérte a nyugdíjkorhatárt, legalábbis többen ezt gondolják és a leváltására készülnek. Egy csoport arra törekszik, hogy egy sokkal aktívabb logót készítsenek, ami a képességeket jelképezi a fogyatékossággal és a hiányosságokkal szemben. Úgy látszik, hogy a felvetés mögött politikai támogatás is lesz!
Jubileumi logó

A jubileumi logó pontosan azt jelenti, amire mindenki rögtön gondol. Talán az egyetlen bizonytalanság ott mutatkozik, hogy pontosan hány évnek is kell eltelnie, ahhoz hogy ünnepelhessen a cég Ezen kívül összefoglaljuk, miért érdemes jubileumi logót terveztetni és hogyan használd ki ennek a lehetőségeit. A jubileumi logó nem pénzkidobás, hanem kiváló marketing fegyver.