GÉM Magazin 2018. II/1. – Egyedi kreatív megoldások

62d4KpL1NLqU_152328202166809032018

A Grabarics Építőipari Kft.-vel az évek óta tartó folyamatos együttműködésünk során a GÉM magazin következő számának megtervezésére kaptunk megbízást. Feladatunk a cég arculatával harmonizáló magazin II/1. számának megtervezése és annak szöveges tördelése volt, ahol újabb különböző egyedi kreatív megoldásokat alkalmaztunk a magazin vizuális élményének növelése érdekében. Magazin tervezése során széles spektrumú szolgáltatást nyújtunk. Borító tervezés, […]

Az év színe 2018 – Fényt hoz a jövőbe

pantone-lila

Leleményes és fantáziadús Ultra Ibolya ami fényt hoz a jövőbe Bemutatja a Pantone 18-3838 az év Pantone színét 2018 A drámai módon provokatív és átgondolt lila árnyalat, Pantone 18-3838 Ultra Ibolya kommunikálja az eredetiséget, a leleményességet, és a gondolkodást, amely a jövő felé visz. A komplex és merengő Ultra Ibolya sugallja a kozmosz titkait, az […]

GÉM Magazin tervezés – Egyedi kreatív megoldások

Magazinmockup02b

A Grabarics Építőipari Kft.-vel az évek óta tartó folyamatos együttműködésünk során most az alábbi kreatív megbízást kaptuk: A cég arculatával harmonizáló magazin megtervezése és annak szöveges tördelése volt, ahol különböző egyedi kreatív megoldásokat alkalmaztunk a magazin vizuális élményének növelése érdekében. Magazin tervezése során széles spektrumú szolgáltatást nyújtunk. Borító tervezés, layout tervezés, belívek tördelése, képek szerkesztése […]

Mi az a landing page? A Landing page egy speciális esete… Construma 2017 kiállítás

terran_resp_feher

Miközben a webfejlesztésben és az online marketingben mindennapos fogalom a landing page, addig a szakmán kívül sokan egyáltalán nem tudják miről van szó, amikor landing page-et, landing oldalt, vagy érkező oldalt emlegetünk. Egy weboldal széles értelemben véve akkor landing page, ha arra egy linkről látogatók érkeznek, vagy egy előre meghatározott céllal és eszközökkel látogatókat irányítunk […]

Mennyit ér egy logó?

Fontos kérdés egy megrendelőnek, vajon mennyit ér egy logó, mi a reális ára? A kérdést pontosítani kell: Mennyibe kerül a létrehozása? Mennyit ér a piacon? Néhány közismert logón keresztül összeraktuk a választ egy kis infógrafikába, ami jól szemlélteti a különbséget. Az igazsághoz tartozik, hogy a tervezés után még sok mindent kell hozzáadni egy logóhoz, hogy […]

5 vészjósló jel, hogy baj van a céges arculattal

Arculatfrissítés

Sok induló vállalkozás követi el azt a hibát, hogy a tudatos logó vagy arculattervezés helyett csak összedobnak valamit, amire épp az idejükből futja. Mi a baj ezzel? A cégalapítás körül bizony sok a fizetni való. Mire vállalkozás megjelenése szóba kerül, addigra a sok beruházás mellett már a költségvetés annyira szűkös, hogy a profi megjelenésre már […]

Logó paródiák

Vicces lógók

A márkák és a logók mind közvetítenek egy jó esetben pozitív képet, mégis van, amikor egy kicsit mást látunk, mint amit a tulajdonos szeretne láttatni a márkájáról. Összegyűjtöttünk a netről néhány világmárka találó és vicces karikatúráját. Ahhoz, hogy egy logót parodizáljanak annak már elég ismertnek és nagynak kell lenni, különben kevesen értenék a poént. Ezek […]

Hogyan készül egy Minimál logó és arculatterv?

10_arculati_leiras_mockup_896x411

Ezt a csomagunkat kimondottan azért alakítottuk ki, hogy egy kisebb tőkével rendelkező kezdő kisvállalkozó is hasznosan költse el marketingforintjait és hogy professzionálisan tudjon megjelenni. Lássuk a gyakorlatban, hogyan zajlik egy Minimál logó- és arculattervezés és mire számíthatsz, ha nálunk rendelsz grafikai tervezést.

Egy jó arculat ismérvei

a-jó-arculat869x411

Itt van néhány gyakorlati szempont, amiről egy arculat vagy logó tervezéskor nem szabad megfeledkezni. Bár fontos, hogy a cég tudjon azonosulni a saját arculatával, de egy arculatnak elsősorban gyakorlati funkciói vannak és a konkurencia mellett és azzal szemben is meg kell állnia a helyét. Azt kell mondanunk, hogy régen rossz, ha a cégvezető vagy tulajdonos ízlése határozza meg egy cég arculatát. A logó és az arculat használhatósága és hatékonysága ezen gyakorlati szempontok nélkül semmit sem ér. Nézzünk meg néhány fő arculattervezési szempontot.